topbella

ponedeljek, 31. januar 2011

Nagrada Veter v hrbet


Jeeeeej,
danes sem dobila prvo nagradico in res sem vesela. Podarila mi jo je • ♥ Natali ♥ •. Hvala, da sem med tvojimi izbrankami... :)
Lepo je videt, da tvoj blog tudi nekdo spremlja in ga bere, da ga ne pišeš sam zase.

Nagrada "Veter v hrbet" pravi:
1. Napiši o nagradi na svojem blogu in dodaj povezavo do osebe, ki ti jo je podelila.
2. Izberi 3-5 novih blogov, ki imajo manj kot 100 spremljevalcev ter dodaj povezavo.
3. Obvesti jih o nagradi na njihovem blogu.

Nagrado podeljujem nasledjnim ustvarjalkam: 

1 komentarji:

Tanja E. pravi ...

Ooo Sandy, najlepše hvala za nagrado, mi je polepšala dan. Ker sem jo dobila tudi že v petek 28. 1., je tokrat ne bomo ponovno posredovala naprej, vseeno pa hvala. Čestitam ti h krasni čestitki - knjigi iz tvoje prejšnje objave. LP

Objavite komentar

Zagotavlja Blogger.

Nekaj o meni

Moja fotografija
Študentka slovenistike v Mb, rada ustvarjam, redno kofetkam in se veliko smejem... ;)