topbella

četrtek, 13. januar 2011

Pozdrav...

Torej, stran je postavljena, sedaj pa ne vem  kako naj začnem. Hm, preden sem ustvarila profil sem imela vse v glavi, zdaj ko pa začenjam zares, pa ni več idej. Se bom pa na kratko predstavila. Sem študentka slovenistike v Mariboru. V prostem času najraje ustvarjam, vse živo, odvisno od inspiracije. Trenutno ustvarjam podobo svojega bloga ;), drugače pa delam nakit, voščilnice, albume pa še kaj bi se našlo. S tem se ukvarjam že približno dve leti odkar sem odkrila forum Otok zakladov. Tu sem takoj po registraciji videla kaj vse se da ustvarit, občudovala izdelke različnih ustvarjalk, ugotovila kakšne pripomočke uporabljajo in tako sem jih seveda morala imeti tudi jaz... to je peljalo v spletno zapravljanje, česar se zdaj ne morem več znebiti. Jah, če pa vedno odkrijem kakšno stvar, ki jo moram nujno imeti. Se pa da z njimi delati čudovite stvari...
Tako, toliko da sem prebila led. Upam, da čimprej kaj ustvarim, da bom lahko začela s slikicami... ;) Pa lahko noč...

0 komentarji:

Objavite komentar

Zagotavlja Blogger.

Nekaj o meni

Moja fotografija
Študentka slovenistike v Mb, rada ustvarjam, redno kofetkam in se veliko smejem... ;)